Should Exams Be Abolished From Schools?

 Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.” – Albert Einstein.

«Բանավեճը որպես ուսուցման մեթոդ»

Մասնակիցներ՝ 10-րդ դասարանի ընտրությամբ խումբ

Օրը՝ – Հոկտեմբերի 13-ին; ժամը՝ 9:15

Վայրը՝ 3-4 սենյակ

Վարողներ՝ Լևոն Վարդանյան, Անաիս Բեգլարյան (10-րդ դաս․)

Թեման՝ 

Exams should be cancelled and replaced by less stressful and more fruitful forms of assessments for several reasons including:

  1. They do not define one’s skills and capabilities
  2. They do not differentiate between students
  3. Cheating
  4.  Stress

Advantages of Exams

  1. Students find themselves in a competitive environment: 
  2. Practical exams make a student confident
  3. Benefits In Memory Improvement:
  4. Scholarships:

Disadvantages of Exams

  1. Exams Bring Anxiety And Tension With Them
  2. Exams can generate Depression
  3. Comparison among students
  4. Lessened Effectiveness

What of kind of assessment can we change to ?

Ընդհանուր ակնարկ․ 

Ուսուցման ամենաարդյունավետ մեթոդներից մեկը բանավեճն է, որը թույլ է տալիս խթանելու սովորողների մոտիվացիան և քննադատական մտածողությունը: Այս մեթոդը մեծ հետաքրքրություն է առաջացնում սովորողների շրջանում: Սովորողները իրենք են ընտրում թեման, նախապես ուսումնասիրում այն, սովորում թեմային վերաբերող նոր բառեր և արտահայտություններ, կատարում թարգմանություններ, արտահայտում կարծիքներ թեմայի շուրջ: Ելնելով այդ քննարկումներից, կարծիքներից՝  սովորողները բաժանվում են թիմերի և ընտրում վարողներ: Ուսուցիչը, այստեղ կատարում է ուղղորդողի դերը:

Նպատակը․

Նման նախագիծեր վարելիս սովորողները ձեռք են բերում հետազոտական աշխատանք կատարելու հմտություններ, անձնական դիրքորոշում ունենալու և այն պնդելու, ինչպես նաև ուրիշի կարծիքը հարգելու հմտություն, անգլերենով հաղորդակցվելու, լեզվական հմտությունների, բանավոր խոսքի, քննարկումների, նոր բառապաշարի կարողությունների զարգացմանհմտություններ:

Ընթացքը.

Ստեղծել հարմարավետ, ազատ միջավայր: Աթոռները դասավորել այնպես, որը թույլ կտա ուսանողներին տեսնել եւ խոսել միմյանց հետ:

Հստակեցնել քննարկման կանոնները և նրանից սպասվող ակնկալիքները:

Տրամադրել քննարկումն ուղղորդող հարցեր և հիմնական մտքեր: Յուրաքանչյուր քննարկում պետք է ունենա սկիզբ, ընթացք և ավարտ:

Ցուցաբերել հարգանք բոլոր հնչած մեկնաբանությունների և հարցերի նկատմամբ:

Բերել օրինակներ արդեն անցկացրած բանավեճերից ցույց տալով դրանց առավելություններն ու թերություններն:

Նախապատրաստական աշխատանք

  • Սովորողները նշված թեմայով կատարում են նախապատրաստական աշխատանքներ
  • Պարապմունքը վարող սովորողները խթանիչ հարցերով կփորձեն սկսել քննարկումը

Հասմիկ Վարդերեսյան

Անայիս Բեգլարյան

Անահիտ Թովմասյան

Իռեն Շահրամանյան

Լևոն Վարդանյան

Նանե Մարտիրոսյան

Միքայել Շվագիր

Նարե Մելիքյան

Հեղինակային մանկավարժությունը

  • Թեմայի ընտրության հնարավորությունը տրվում է սովորողներին
  • Մտքերն ազատ արտահայտելու կարողությունների ձևավորում
  • Բանավեճ վարելու հմտություն

Արդյունքը՝

  • Բառապաշարի զարգացում
  • Լսելու, վերլուծելու, միտքն արտահայտելու հմտություններ
  • Նախագծի արդյունքների լուսաբանում սովորողների բլոգներում, անգլերեն լեզվի կայքում, ենթակայքերում, դրանց ներկայացումը նախագծային խմբի կողմից:

Սարգիս Շահինյան

Լևոն Վարդանյան

Leave a comment