“Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.” – Albert Einstein.
«Բանավեճը որպես ուսուցման մեթոդ»
Մասնակիցներ՝ 10-րդ դասարանի ընտրությամբ խումբ
Օրը՝ – Հոկտեմբերի 13-ին; ժամը՝ 9:15
Վայրը՝ 3-4 սենյակ
Վարողներ՝ Լևոն Վարդանյան, Անաիս Բեգլարյան (10-րդ դաս․)
Թեման՝
Exams should be cancelled and replaced by less stressful and more fruitful forms of assessments for several reasons including:
- They do not define one’s skills and capabilities
- They do not differentiate between students
- Cheating
- Stress
Advantages of Exams
- Students find themselves in a competitive environment:
- Practical exams make a student confident
- Benefits In Memory Improvement:
- Scholarships:
Disadvantages of Exams
- Exams Bring Anxiety And Tension With Them
- Exams can generate Depression
- Comparison among students
- Lessened Effectiveness
What of kind of assessment can we change to ?
Ընդհանուր ակնարկ․
Ուսուցման ամենաարդյունավետ մեթոդներից մեկը բանավեճն է, որը թույլ է տալիս խթանելու սովորողների մոտիվացիան և քննադատական մտածողությունը: Այս մեթոդը մեծ հետաքրքրություն է առաջացնում սովորողների շրջանում: Սովորողները իրենք են ընտրում թեման, նախապես ուսումնասիրում այն, սովորում թեմային վերաբերող նոր բառեր և արտահայտություններ, կատարում թարգմանություններ, արտահայտում կարծիքներ թեմայի շուրջ: Ելնելով այդ քննարկումներից, կարծիքներից՝ սովորողները բաժանվում են թիմերի և ընտրում վարողներ: Ուսուցիչը, այստեղ կատարում է ուղղորդողի դերը:
Նպատակը․
Նման նախագիծեր վարելիս սովորողները ձեռք են բերում հետազոտական աշխատանք կատարելու հմտություններ, անձնական դիրքորոշում ունենալու և այն պնդելու, ինչպես նաև ուրիշի կարծիքը հարգելու հմտություն, անգլերենով հաղորդակցվելու, լեզվական հմտությունների, բանավոր խոսքի, քննարկումների, նոր բառապաշարի կարողությունների զարգացմանհմտություններ:
Ընթացքը.
Ստեղծել հարմարավետ, ազատ միջավայր: Աթոռները դասավորել այնպես, որը թույլ կտա ուսանողներին տեսնել եւ խոսել միմյանց հետ:
Հստակեցնել քննարկման կանոնները և նրանից սպասվող ակնկալիքները:
Տրամադրել քննարկումն ուղղորդող հարցեր և հիմնական մտքեր: Յուրաքանչյուր քննարկում պետք է ունենա սկիզբ, ընթացք և ավարտ:
Ցուցաբերել հարգանք բոլոր հնչած մեկնաբանությունների և հարցերի նկատմամբ:
Բերել օրինակներ արդեն անցկացրած բանավեճերից ցույց տալով դրանց առավելություններն ու թերություններն:
Նախապատրաստական աշխատանք
- Սովորողները նշված թեմայով կատարում են նախապատրաստական աշխատանքներ
- Պարապմունքը վարող սովորողները խթանիչ հարցերով կփորձեն սկսել քննարկումը
Հեղինակային մանկավարժությունը
- Թեմայի ընտրության հնարավորությունը տրվում է սովորողներին
- Մտքերն ազատ արտահայտելու կարողությունների ձևավորում
- Բանավեճ վարելու հմտություն
Արդյունքը՝
- Բառապաշարի զարգացում
- Լսելու, վերլուծելու, միտքն արտահայտելու հմտություններ
- Նախագծի արդյունքների լուսաբանում սովորողների բլոգներում, անգլերեն լեզվի կայքում, ենթակայքերում, դրանց ներկայացումը նախագծային խմբի կողմից: