Discussion – “Animal Farm”

Read the novella “Animal Farm” by George Orwell and get ready for the discussion.

Մասնակիցներ՝ 10-րդ դասարանի ընտրությամբ խումբ

Օրը՝ – Մարտի 15; ժամը՝ 9:15

Վայրը՝ 3-4 սենյակ

Վարողներ՝ Լևոն Վարդանյան, Անաիս Բեգլարյան (10-րդ դաս․)

Թեման՝ “Animal Farm” by George Orwell

About the authorEric Arthur Blair (Born in Motihari, Bihar, India; June 25, 1903 – Died January 21, 1950), better known by his pen name George Orwell, was an English author and journalist. In addition to his literary career Orwell served as a police officer with the Indian Imperial Police in Burma from 1922-1927 and fought with the Republicans in the Spanish Civil War from 1936-1937. Between 1941 and 1943, Orwell worked on propaganda for the BBC. In 1943, he became literary editor of the Tribune, a weekly left-wing magazine. He was a prolific polemical journalist, article writer, literary critic, reviewer, poet, and writer of fiction, and, considered perhaps the twentieth century’s best chronicler of English culture.

Animal Farm is a beast fable, in the form of a satirical allegorical novella, by George Orwell. (What is allegory? An allegory is a story in which the events and characters stand for something besides themselves). A farm is taken over by its overworked, mistreated animals. With flaming idealism and stirring slogans, they set out to create a paradise of progress, justice, and equality. Thus the stage is set for one of the most telling satiric fables ever penned –a razor-edged fairy tale for grown-ups that records the evolution from revolution against tyranny to a totalitarianism just as terrible.

Discuss the questions:
1. Why is Animal Farm an allegory?
2. How does Napoleon seize power?
3. What does Boxer represent?
4. How does Mr. Frederick trick Napoleon?
5. Why does Mollie leave Animal Farm?
6. Why does Snowball want to build a windmill?
7. What is Snowball’s role at the Battle of the Cowshed?
8. Does Snowball ever return to Animal Farm after Napoleon’s dogs chase him away?
9. Why do the animals confess to being traitors?
10. Why does Napoleon blame Snowball for everything that goes wrong on the farm?
11. How is the windmill destroyed?
12. Why does Napoleon change the Seven Commandments?
13. What does Boxer’s death represent?
14. How does Squealer manipulate the animals so the pigs can better control them?

Ընդհանուր ակնարկ․ 

Ուսուցման ամենաարդյունավետ մեթոդներից մեկը բանավեճն է, որը թույլ է տալիս խթանելու սովորողների մոտիվացիան և քննադատական մտածողությունը: Այս մեթոդը մեծ հետաքրքրություն է առաջացնում սովորողների շրջանում: Սովորողները իրենք են ընտրում թեման, նախապես ուսումնասիրում այն, սովորում թեմային վերաբերող նոր բառեր և արտահայտություններ, կատարում թարգմանություններ, արտահայտում կարծիքներ թեմայի շուրջ: Ելնելով այդ քննարկումներից, կարծիքներից՝  սովորողները բաժանվում են թիմերի և ընտրում վարողներ: Ուսուցիչը, այստեղ կատարում է ուղղորդողի դերը:

Նպատակը․

Նման նախագիծեր վարելիս սովորողները ձեռք են բերում հետազոտական աշխատանք կատարելու հմտություններ, անձնական դիրքորոշում ունենալու և այն պնդելու, ինչպես նաև ուրիշի կարծիքը հարգելու հմտություն, անգլերենով հաղորդակցվելու, լեզվական հմտությունների, բանավոր խոսքի, քննարկումների, նոր բառապաշարի կարողությունների զարգացման հմտություններ:

Ընթացքը.

Ստեղծել հարմարավետ, ազատ միջավայր: Աթոռները դասավորել այնպես, որը թույլ կտա ուսանողներին տեսնել եւ խոսել միմյանց հետ:

Հստակեցնել քննարկման կանոնները և նրանից սպասվող ակնկալիքները:

Տրամադրել քննարկումն ուղղորդող հարցեր և հիմնական մտքեր: Յուրաքանչյուր քննարկում պետք է ունենա սկիզբ, ընթացք և ավարտ:

Ցուցաբերել հարգանք բոլոր հնչած մեկնաբանությունների և հարցերի նկատմամբ:

Բերել օրինակներ արդեն անցկացրած բանավեճերից ցույց տալով դրանց առավելություններն ու թերություններն:

Նախապատրաստական աշխատանք

  • Սովորողները նշված թեմայով կատարում են նախապատրաստական աշխատանքներ
  • Նրանք կկարդան ստեղծագործությունը, կկատարեն հետևություն, կառանձացնեն իրենց հետաքրքրող հատվածները, կքննարկեն տրված հարցերը ․․․․
  • Պարապմունքը վարող սովորողները խթանիչ հարցերով կփորձեն սկսել քննարկումը

Հեղինակային մանկավարժությունը

  • Ստեղծագործության ընտրության հնարավորությունը տրվում է սովորողներին
  • Մտքերն ազատ արտահայտելու կարողությունների ձևավորում
  • Բանավեճ վարելու հմտություն

Արդյունքը՝

  • Բառապաշարի զարգացում
  • Լսելու, վերլուծելու, միտքն արտահայտելու հմտություններ
  • Նախագծի արդյունքների լուսաբանում սովորողների բլոգներում, անգլերեն լեզվի կայքում, ենթակայքերում, դրանց ներկայացումը նախագծային խմբի կողմից:

Leave a comment