2023-2024 ուստարվա ամփոփում

Ես անընդհատ գնահատում եմ իմ աշխատանքը որպես ուսուցիչ և հաշվետվությունը դառնում է հարթակ՝ հնարավորություն տալով վերանայելու նախատեսված և կատարված աշխատանքներիս արդյունքները, ձեռք բերած հաջողություններն ու բացթողումները, որոնցից բխում են հաջորդ տարվա անելիքները։ Սա ինձ հնարավորություն է տալիս կատարելագործել և փոփոխել դասավանդման ոճը և մոտեցումները , որպեսզի բավարարեմ իմ սովորողների պահանջները ողջ տարվա ընթացքում: Սա կենսական նշանակություն ունի իմ ուսուցման հաջողության համար, քանի որ իմ սովորողների պահանջները փոխվում են, և ես պետք է փոխվեմ նրանց հետ: Այս տարին նույնպես բացառություն չէ․ նոր սովորողներ, նոր աշխատանքային տարածք՝ Moodle տարածքի փորձարկում 10-րդ դասարանում, նոր նախագծեր՝ “The Psychological Impact of Different Types of Music” , հետազոտական աշխատանքների թեմաներ, հեռավա ուսուցման բարելավում՝ Հեռավար ուսուցում – 1, 2, մենթորական աշխատանք և իհարկե կատարելագործելով հները։ Ինչպես միշտ, տարին հագեցած էր քննարկումներով, բաց դասերով, ճամբարներով և այլն։ Այս ամենը կարող եք մանրամասնորեն գտնել ստորև նշված ամփոփումների մեջ։

2024-2025 ուստարվա փաթեթ

Հունիսի անփոփում

Մայիսի ամփոփում

Ապրիլի ամփոփում

Մարտի ամփոփում

Փետրվարի ամփոփում

Երկրորդ ուսումնական շրջանի ամփոփում

Առաջին ուսումնական շրջանի ամփոփում

Դեկտեմբերի ամփոփում

Նոյեմբերի ամփոփում

Հոկտեմբերի ամփոփում

Սեպտեմբերի ամփոփում

Հեռավար ուսուցում (2023-2024) – 1, 2,

Հետազոտական աշխատանքների թեմաներ (2023-2024)

Մենթորի աշխատանք

Մուտքի ճամբար Ավագ դպրոցում

Leave a comment