Ես անընդհատ գնահատում եմ իմ աշխատանքը որպես ուսուցիչ և հաշվետվությունը դառնում է հարթակ՝ հնարավորություն տալով վերանայելու նախատեսված և կատարված աշխատանքներիս արդյունքները, ձեռք բերած հաջողություններն ու բացթողումները, որոնցից բխում են հաջորդ տարվա անելիքները։ Սա ինձ հնարավորություն է տալիս կատարելագործել և փոփոխել դասավանդման ոճը և մոտեցումները , որպեսզի բավարարեմ իմ սովորողների պահանջները ողջ տարվա ընթացքում: Սա կենսական նշանակություն ունի իմ ուսուցման հաջողության համար, քանի որ իմ սովորողների պահանջները փոխվում են, և ես պետք է փոխվեմ նրանց հետ: Այս տարին նույնպես բացառություն չէ․ նոր սովորողներ, նոր աշխատանքային տարածք՝ Moodle տարածքի փորձարկում 10-րդ դասարանում, նոր նախագծեր՝ “The Psychological Impact of Different Types of Music” , հետազոտական աշխատանքների թեմաներ, հեռավա ուսուցման բարելավում՝ Հեռավար ուսուցում – 1, 2, մենթորական աշխատանք և իհարկե կատարելագործելով հները։ Ինչպես միշտ, տարին հագեցած էր քննարկումներով, բաց դասերով, ճամբարներով և այլն։ Այս ամենը կարող եք մանրամասնորեն գտնել ստորև նշված ամփոփումների մեջ։
Երկրորդ ուսումնական շրջանի ամփոփում
Առաջին ուսումնական շրջանի ամփոփում
Հեռավար ուսուցում (2023-2024) – 1, 2,