Մարտին՝ 10-րդ, 11-րդ և 12-րդ դասարաններում իրականացրել եմ հետևյալ աշխատանքները:
10-րդ դաս. – Բառային, քերականական աշխատանքներ, նախագծեր, քննարկումներ՝ “Community Service”
11-րդ դաս. – Բառային, քերականական աշխատանքներ, նախագծեր, քննարկումներ՝ “Make your home a safer place”
12-րդ դաս.- Շտեմարանային աշխատանքներ և քննարկումներ՝ “Effects of Sleep Deprivation”, “Pros and cons of mobile phones”
Մարտի 14-15-ը «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի դպրոց-պարտեզներում, միջին դպրոցում, հետազոտական վարժարանում, քոլեջում «Օտար լեզուներ» բնագավառի հեղինակային բազմալեզու առարկայական ծրագրերի ներկայացման օրերին 10-րդ դասարանի սովորողների հետ իրականացրել ենք քննարկում «Անասնաֆերմա․ Ջորջ Օրուել»․
Շարունակում եմ աշխատել հեռավար սովորողների հետ:
Հետազոտական աշխատանքների պաշտպանություն /2 սովորող/ – Մարտի 19-ին՝ Յուրի Հյուսյան և մարտի 22-ին՝ Դավիթ Հարությունյան
Հետազոտական աշխատանքներ – Շարունակվում են աշխատանքները մյուս սովորողների հետ։ Եվս երկուսը արդեն պատրաստ են պաշտպանության․ Արևիկ Արզումանյան և Մելինե Աբրահամյան։ Բացառությամբ Էլիզա Այվազյանից մյուսները աշխատում են, իսկ Սարգիս Շահինյանը աշխատանքր կիսատ է թողել, հավանաբար ինչ որ խնդիր կա։ Չեմ ուզում շատ անհանգստացնել, որովհետև նա միշտ պարտաճանաճ է եղել։
Մայիսյան 19-րդ ամենամյա հավաքի աշխատանքներ
Գարնանային մանկավարժական ճամբարի մասնակցություն – շատ արդյունավետ էր հատկապես Moodle կրթական հարթակում գրանցվելը, որը կօգտագործենք մեր դասընթացների ժամանակ։
Մարտի ֆլեշմոբի առաջադրանքների ստուգում – 12 աշխատանք