Մարտի ամփոփում

Մարտին՝  10-րդ11-րդ և 12-րդ   դասարաններում իրականացրել եմ հետևյալ աշխատանքները:

10-րդ դաս. – Բառային, քերականական աշխատանքներ, նախագծեր, քննարկումներ՝ “Community Service”

11-րդ դաս. – Բառային, քերականական աշխատանքներ, նախագծեր, քննարկումներ՝ “Make your home a safer place”

12-րդ դաս.- Շտեմարանային աշխատանքներ և քննարկումներ՝ “Effects of Sleep Deprivation”, “Pros and cons of mobile phones”

Մարտի 14-15-ը «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի դպրոց-պարտեզներում, միջին դպրոցում, հետազոտական վարժարանում, քոլեջում  «Օտար լեզուներ» բնագավառի հեղինակային բազմալեզու առարկայական ծրագրերի ներկայացման օրերին 10-րդ դասարանի սովորողների հետ իրականացրել ենք  քննարկում «Անասնաֆերմա․ Ջորջ Օրուել»

 Շարունակում եմ աշխատել հեռավար սովորողների հետ:

Հետազոտական աշխատանքների պաշտպանություն /2 սովորող/ – Մարտի 19-ին՝ Յուրի Հյուսյան և մարտի 22-ին՝ Դավիթ Հարությունյան

Հետազոտական աշխատանքներ – Շարունակվում են աշխատանքները մյուս սովորողների հետ։ Եվս երկուսը արդեն պատրաստ են պաշտպանության․ Արևիկ Արզումանյան և Մելինե Աբրահամյան։ Բացառությամբ Էլիզա Այվազյանից մյուսները աշխատում են, իսկ Սարգիս Շահինյանը աշխատանքր կիսատ է թողել, հավանաբար ինչ որ խնդիր կա։ Չեմ ուզում շատ անհանգստացնել, որովհետև նա միշտ պարտաճանաճ է եղել։

Մայիսյան 19-րդ ամենամյա հավաքի աշխատանքներ

Գարնանային մանկավարժական ճամբարի մասնակցություն – շատ արդյունավետ էր հատկապես Moodle կրթական հարթակում գրանցվելը, որը կօգտագործենք մեր դասընթացների ժամանակ։

Մենթորական աշխատանք

Մարտի ֆլեշմոբի առաջադրանքների ստուգում – 12 աշխատանք


Leave a comment